2007 - 2014

Roky 2013 a 2010

Krátká prezentace ke stažení zde. Hlavní body: Provozní zisk se z 1,756 mld. Kč snížil na 363 mil. Kč HV obdobně klesl z 990 mil. Kč na - 372 mil. Kč Celkové náklady byly v r. 2013 o 7% vyšší Poklesly i výnosy Objem služeb měřený místokilometry je nižší o 3% Celkový náklad na 1místokm je...
Celý článek

Žertovný zisk v DP

"Měl by ve firmě působit minimálně šest měsíců především jako krizový manažer. Má jasné zadání: vyjasnění smluvních vztahů, zlepšení ekonomiky podniku, protože je i žertovné to, když se říká, že dopravní podnik je v zisku. Připomínám, že dopravní podnik tento rok od nás dostává 13 miliard subvence,...
Celý článek

Dopravní podnik pracuje hůř než při povodni

Titulek v nadpisu je převzatý z aktuálně.cz (https://aktualne.centrum.cz/domaci/regiony/praha/clanek.phtml?id=714101).  Komentář tiskové mluvčí v témže článku:  "Na jednání dozorčí rady ani valné hromady k roční závěrce nebyl zaznamenán žádný relevantní podnět přítomného zástupce TOP...
Celý článek

Srovnání 2007 až 2010

Hlavní hodnoty za období 2007-2010 naleznete zde. Zajímavé je toto: počet zaměstnanců klesl o 13% objem poskytované služby se zvýšil o 3% celkové náklady na 1 km se snížily o 17% Je firma, která s menším počtem zaměstnanců, nižšími provozními náklady dodává vyšší objem služeb, skutečně...
Celý článek

Poznámky na okraj

Nová personální politika v DP?

Dle vyjádření předsedy jedné z mnoha odborových organizací (a dlouholetého člena dozorčí rady) Obitka nový ředitel Lich ke snižování počtu zaměstnanců prohlásil: "On řekl, že naopak, že to chce, aby to bylo zezdola nahoru, aby ty, co jsou odpovědný za provoz, řekli, zda opravdu potřebujou ten...
Celý článek

Další vývoj k osobě "Randák"

Existence Randákovy party (neboli 1. české soukromé zpravodajské služby) potvrzena zde. Trestní oznámení na pány Janečka a Randáka ke stažení zde. Upozorňujeme na rozpor mezi původním Randákovým prohlášením "důkazy o těžké korupci v DP" a "ty peníze mohly odtéct z dopravního podniku, tam není...
Celý článek

Žádný zisk nikdy nevytvoříme upozornil Lich

Eurozprávy citují nového GŘ DPP(viz titulek). Kompenzační pravidla EU (Nařízení č. 1370/2007) hovoří poněkud jinak. Dopravce má totiž za své služby v rámci závazku veřejné služby obdržet kompenzaci ve výši, která pokryje jeho účelně vynaložené provozní náklady a zároveň také přiměřený zisk,...
Celý článek

Pražský dopravní podnik vypovídá smlouvy. Chce šetřit.

Aktuálně.cz píše zde aktualne.centrum.cz/domaci/regiony/praha/clanek.phtml?id=736210 mimo jiné i toto: Mezi další úsporu patří zrušení objednávky upgradu softwaru, který je využíván v oblasti personalistiky, za téměř 10 miliónů korun. Vynikající tah. Stávající verzi Elanor Global...
Celý článek

Zvolte si svého padoucha!

Největším "padouchem" v anketě zde www.penize.cz/spotrebitel/231905-dvorak-janecek-sachta-rittig-nebo-randak-zvolte-si-sveho-padoucha byl zvolen Karel Randák (k datu zveřejnění tohoto příspěvku získal téměř 26% ze 451 hlasů).
Celý článek

Primátorův plán: sesadit Nečase

Článek na serveru první zprávy čtěte zde:  Z textu článku vyjímáme: Materiál také definuje použité prostředky - především mediální. "Skupina zástupců hlavních médií - HN, MF DNES, aktuálně.cz, Reflex, ČRo1," píše se v materiálu s tím, že s uvedenými sdělovacími prostředky existuje...
Celý článek

Neprůhledný výběr šéfa dopravního podniku

6.3.2012 Hospodářské noviny na první straně uvádí: Výběr nového ředitele pražského dopravního podniku měl být modelovým příkladem nového způsobu vedení hlavního města. Bohužel se jím nestal. Šéf největší pražské firmy měl vzejít z kandidátů doporučených nezávislou headhuntingovou firmou....
Celý článek

Neograph

V této rubrice nejsou žádné články.