Důležitý je, kolik platil dopravní podnik za tu jednu jízdenku, to se domnívám, že pro daňového poplatníka je klíčový

Tvrzení v titulku pochází od p. Soukenky, ředitele NFPK, který pro Radiožurnál prohlásil: "..dopravní podnik pochybil zejména v tom, že místo toho, aby nakupoval jízdenku za 17 haléřů, tak jí nakupoval za 34 haléřů."

Z analýzy smluvních vztahů ohledně tisku jízdenek, kterou připravil DP v červnu 2007, vychází cena jedné tehdy dodávané jízdenky téměř 30 haléřů (přesně 0,297 Kč).

NFPK by tedy měl důrazně protestovat i proti cenám tehdejšího dodavatele DPP, neboť podle logiky NFPK, měla-li by být cena jedné jízdenky v r. 2007 pouze 17 haléřů, pak ceny dodavatele vysoutěženého v r. 2004 byly předraženy minimálně o 75%.