Cross Point - Velký kšeft, jeden uchazeč

Aktuálně s odvoláním na tzv. audit Mgr. Lásky informuje o údajném předražení při prodeji jízních dokladů.

Bývalý prodejce, Petr Šoch se vyjádřil že: "...neměl informace o tom, že by byl podnik s jeho prací nespokojen."

Pokud jde o "kvalitu" služeb firmy Šoch, stačí s pomocí google vyhledat například články z období jeho spolupráce s DP na téma fronty u předprodeje. Za vše však hovoří slova respektovaného generálního ředitele DP Houfka z 27.9.2001, který pro mf dnes prohlásil: "Vedení Dopravního podniku zvažuje možnost, že se rozloučí s firmou Šoch, která zajišťuje výdej průkazek a prodej časových kuponů. Generální ředitel Dopravního podniku Milan Houfek včera prohlásil, že k prodejcům má výhrady. "Nejsme s nimi spokojeni, vadí nám, že zaměstnávají pracovníky v důchodovém věku," řekl Houfek." Chce, aby ve výdejnách pracovali především mladší lidé, kteří budou lépe ovládat počítačovou techniku."

Jeden ze spokojených zákazníků firmy Šoch se v diskusi vyjádřil takto: "Jestli znáte tu pidlovokou nahluchlou babiznu z dejvický, která každou chvíli zavře "okýnko" aby si v klidu dala svačinu tak se asi nedivíte, že tam DP chce mladý lidi. (teda nevim jestli tam ještě je, teď už si radši vždy dojedu jinam)."

Petr Šoch se rovněž v mf dnes hájil slovy "rychleji než jednoho člověka za tři minuty neodbavíme...".

Posuďte sami, zdali nyní trvá prodej kuponu 3 minuty, zdali jsou prodejní okénka stále zavřená, obsazená nerudnými lidmi za zenitem své výkonnosti, kteří kromě svého mateřského jazyka nevládnou jiným...